klantenservice

Product & voorraad

Wat is de levertijd van een artikel?
Alle producten die op voorraad zijn, worden direct verzonden. Je bestelling wordt binnen 1 werkdag geleverd.

Wat als een lamp tijdelijk niet op voorraad is?
Je kunt het product nog steeds bestellen. Wij informeren je dan per e-mail over de verwachte levertijd. Je kunt ervoor kiezen om te wachten of je bestelling kosteloos te annuleren.

Bestellen & bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland rekenen wij een vast tarief van € 6,95 verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze binnen 1 werkdag bezorgd. Je ontvangt automatisch een e-mail met track & trace zodra je pakket onderweg is.

Betalen & promoties

Hoe kan ik betalen?
Je kunt veilig betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard of Apple Pay. Alle betalingen verlopen via Mollie.

Kan ik gebruik maken van een kortingscode?
Ja, vul je kortingscode in bij het afrekenen en de korting wordt automatisch toegepast. Acties en codes worden regelmatig via onze kanalen gedeeld.

Service & garantie

Wat moet ik doen als er iets mis is?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur indien mogelijk foto’s mee, zodat we je snel kunnen helpen.

Wat valt er onder garantie?
Op onze lampen zit 1 jaar garantie op fabricagefouten. Schade door verkeerd gebruik of zelf aangebrachte wijzigingen valt hier niet onder.

Gegevens & voorwaarden

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
We gebruiken je gegevens uitsluitend voor het verwerken van je bestelling en verzending. Alles wordt beveiligd opgeslagen en niet gedeeld met derden.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
Onze algemene voorwaarden zijn duidelijk en transparant en worden altijd toegepast bij bestellingen.